Vanliga frågor & svar Vanliga frågor & svar

Är beställningen bindande?
När du fyller i formuläret och skickar in din meny, har du på börjat en beställning. Menyn är ett praktiskt underlag att utgå ifrån när vi kontaktar dig för att färdigställa din beställning.

 

När vill ni ha beställningen?
Vi vill ha din beställning tre dagar innan avhämtning.

 

Hur sent kan jag avboka en lagd beställning?
Senast två dagar innan avhämtning vill vi ha avbokningen.

 

Kan jag få min beställning levererad?
Vi erbjuda hemkörning inom Malmö mot en avgift, prata med oss så berättar vi mer.

 

Jag behöver specialkost. Kan jag få till exempel glutenfritt, laktosfritt, eller veganskt?
Vi kan ordna det mesta! Ge oss lite tid och tydliga önskemål så är det inga problem. 🙂

 

Har ni andra alternativ att välja på?
Vår butik är ett helt skafferi som ger oss nästan obegränsade möjligheter att skräddarsy och utforma din beställning precis som du vill ha den.

 

Kan jag beställa andra saker samtidigt, som jag behöver till festen?
Ja det går alldeles utmärkt! Behöver du många olika tillbehör, rekommenderar vi att du gör en kompletterande beställning i vår online-butik. Välj då samma dag som avhämtningsdagen för cateringen. Vid större kvantitet behöver vi manuellt ta beställningen, så att vi är säkra på att varorna finns hemma till din avhämtning.

 

Kan jag ringa och beställa istället för att använda mig av funktionen på sidan?
Självklart kan du både ringa eller komma in till oss. Om du vill ringa eller komma in och prata med oss i köket, är telefonnumret 040-98 77 59. Vi är oftast på plats mellan 06.00 – 14.30.

 

Hittar du inget svar på din fråga? Du är alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig!


Erikslustvägen 17